مهمان خدا..................
خداوندا!
تو تنهایی منم تنهای تنها
تو یکتایی و بی همتا ولی من نه یکتایم نه بی همتا
فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو
تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام
پیاده........
این تو و این پینه های پای من ،
حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی؟
+ نوشته شده در جمعه بیستم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 16:53 توسط پسر باران
|